Обмін та повернення
В інтернет-магазині Ви можете обміняти товар або повернути протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно написати на пошту kantstovar7km@gmail.com або зателефонувати за номером +380 (63) 140-01-12 (Viber), який вказаний у розділі “Контактна інформація”. У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення та причину повернення товару.
- Товар можна повернути на адресу вул.Базова 13, м.Одеса.
- Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти будуть повернуті протягом 5 робочих днів на ту саму картку з якою був платіж або на вказану картку в листі.
- У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 2 робочих днів.
Умови обміну/повернення товару належної якості:
- Усі претензії щодо товарів приймаються виключно письмово.
- Повернути можна лише невикористані товари із збереженою упаковкою.
- Якщо клієнт хоче повернути товар через те, що він йому не підійшов, то суму повернення буде зменшено на 10% вартості товару.
- Оплата послуг з доставки товару повністю лежить на покупці.
- Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання та огляду Продавцем.
- Вартість транспортування товару для обміну чи повернення належної якості здійснюється за рахунок Покупця.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості:
- Товар має сліди використання, втрачено його товарний вигляд, був у використанні.
- Відсутня початкова упаковка або пошкоджена (розірвана).
- Якщо минуло понад 14 днів із моменту отримання посилки покупцем.
Вартість транспортування для повернення бракованого товару здійснюється за рахунок Продавця.
Заява на обмін Завантажити
Заява на повернення Завантажити